miercuri, 12 martie 2014

Cosmobelleza y label.m professional haircare 2

Buenos días amores!
Hoy os traigo la segunda parte de mi día en Cosmobelleza y mi colaboración con label.m professional haircare.La primera parte como lo he hablado en mi primer post estuve de maquilladora pero por la tarde después de la hora de comer estuve de modelo!Asi que me deje mimada de los tratamientos de label.m y aproveche de hacerme un nuevo corte de pelo! Tenía tantas ganas de cortarmelo...


Buna dragii mei!
Azi vin cu cea de-a doua parte a zilei la Cosmobelleza si colaborarea mea cu label.m professional haircare.Cum v-am vorbit in prima parte ,dimineata am fost makeup Artist  pentru pasarela Tony&Guy iar dupamiaza am prestat ca model.Asa ca m-am lasat rasfatata de produsele si tratamentele label.m si am profitat si de o noua tunsoare care Sa imi ofere mai mult volum.Chiar imi doream Sa il tund si Sa ii dau o noua forma...
Me hicieron un peinado glamouroso de tendencia y con mucho volumen,lo más que necesitaba ! :)

Mi-au facut o coafura de tendinte cu mult volum ,exact ce imi doream! :)
Pero esto no es todo!Todo el equipo se comporto muy bien conmigo y encima me regalaron productos de peluquería label.m y los maquillajes que más me gusto de la firma New CID cosmetics !Sobre los productos les voy hablar en un nuevo post especial sobre esto!
De momento aquí tenéis una foto con los productos que conseguí en Cosmobelleza 2014!Lo básico y lo más que me hacia falta...

Dar asta nu este tot!Toata echipa s-a purtat foarte frumos cu mine si pe deasupra mi-au facut cadou produse de par si produsele care mi-Au placut cel mai mult de la firma New CID cosmetics !Despre aceste produse va voi vorbi intr-un nou post special !
Deocamdata aici aveti o poza cu produsele care le-am obtinut la Cosmobelleza 2014! Esentialul si ceea ce  imi lipsea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu